Zo doen we dat

Parallel Perspective, voor meer klantwaarde, klantbeleving en klantretentie.

In veel organisaties heeft de nadruk de laatste jaren noodgedwongen gelegen op kosten, efficiency en interne processen. Ten koste van klantgerichtheid en klantbehoud. Maar loyale klanten zijn een gewilde “activa” en een bron van extra omzet en rendement. Hoe kunt u deze asset koesteren en ontwikkelen? 

Parallel Perspective levert diensten gericht op klantwaardemanagement. Het optimaliseren van de investeringen in uw klantrelaties, zodat u structureel meer retentie, omzet en rendement uit uw klantportfolio kunt halen. Dit doen wij vanuit een allround, commercieel en operationeel, managementperspectief. Omdat effectief klantwaardemanagement meer is dan alleen marketing.

Parallel Perspective hanteert twee methodes voor het creëren en optimaliseren van klantwaarde: 

  • Klantbelevingsmanagement. De waarde van uw klantrelaties vergroten, door te zorgen voor een consistente klantbeleving in elk klantcontact van uw bedrijf met de klanten die er voor u toe doen. De juiste actie, op het juiste moment, voor de juiste klant.
  • Waarde-innovatie. De waarde van uw propositie vergroten, door met de diensteninnovatie een grotere rol spelen in het bedrijfsproces van uw klanten. Meer waarde genereren voor, van en met uw klanten.

Laagdrempeligheid is de kern van onze aanpak, met als uitgangspunten:

  • Doseerbaarheid van de benodigde investeringen;
  • Overzichtelijkheid van de doorlooptijden van de veranderingen;
  • Zelfstandigheid door klanten nooit afhankelijk van Parallel Perspective te laten worden.

U bepaalt dus zelf hoe intensief u ondersteund wilt worden en welke mate van verantwoordelijkheid u wilt overdragen. Onderstaand schema geeft een globaal overzicht van de diensten die wij bieden. Voor een overzicht met alle details kunt u klikken op het schema. 

 

 Dienstenschema

 

 

Parallel Perspective: Meer klantwaarde, klantbeleving, klantretentie.Naar "Klantbelevingsmanagement" »